Maafkan Aku Teman

Maafkan Aku Teman

Photobucket
Hari hari yang berlalu
membuatkan hati aku sering sahaja keliru
keliru akan perasaanku
terlalu banyak yang berlaku
yang sengaja atau tidah
yang sudah atau akan
sentiasa didalam benak fikiranku

Teman,
andai mataku ini pernah melukaimu
maafkan aku teman
maafkan aku....

Teman,
andai mulutku ini pernah mengguris hatimu
maafkan aku teman
maafkan aku....

Teman,
andai tangan dan kakiku ini pernah menyakitimyu
maafkan aku teman
maafkan aku....

Jika salahku adalah mengambil berat akan dirimu
Jika salahku sayangku padamu
Jika salahku kasihku untukmu
Jika salahku cintaku untukmu
Maafkan aku teman ...
Maafkan aku teman ...

Jika hadirku dalam hidupmu adalah satu dosa padamu
Maafkan aku teman
Maafkan aku teman

dan jika Pemergian ku nanti jua melukai dirimu
Maafkan aku teman
Maafkan aku teman

Kerna aku hanya insan biasa

No comments: