Yela yelah...korang jela yang betul

eh eh kali ni aku rasa macam malas nak berpuitis beriya...tiru stail orang lain japla..campur puitis a.k.a ayat memerli tp dengan cara baik :D./..

Bohsan2 aku dah bosan baca paper...
baca itu...baca ini...
bosan bila dah terjadi baru nak menyesal...
bosan bila dah terjadi asyik dok terkenang...
bosan bila asyik dok nampak salah orang jerkkk
salah sendiri pernah nampak???
yela
yelah
korang jela yang betul...

Bosan...
aku bosan gak
bila ada pulak suku sakat ni asyik dok bodek
bosan bila orang ni pandai cucuk jarum
abih semua keje die bley main pass pass
pastu x puas hati ... ngadu kat boss
pastu gaduh2 satu opis
pastu buat2 muka dalam opis
sedangkan nanti hari2 korang jumpe
abih semua orang lain tak betul
yelah
yelah
aku salah..
ko sorang jelaa yang betul...

Bosan...
bosan dok tempat bawah ni...
bila la aku dapat naik atas...
kalau dapat...
aku nak menimbun2kan kertas atas meje korang
aku nak menambah2kan lagi meja pastu letak plak kertas atas meje tu
pastu bolehla aku tendang2 korang
ishh
bila laaa
yelaa
yelaaa
aku salah...
ko sorang jelah yang betul......

Bosan....
aku bosan tengok satu lalat ni
gaji dibayar untuk jalan2 kot
hinggap kat kerusi aku
hinggap kat kerusi orang tu
hinggap kat bahu..
nak je aku jerit..
"HOI....XDE KEJE KE?!?!?DOK NYIBUK TEMPAT ORANG NI!!!"
yela
yela
aku salah
ko sorang jela yang betul...

bosan
aku bosan ngan bosan
ish ape nie
ntahlah
yang aku tau...
ko sorang jelah yang betul...
paling sempurna!!!!








ntah nape ntah arini aku rasa mcam nak maki2 jerk... ade ja mulut2 yang kalau boleh aku rasa mcam nak mencili2 jerk....ishh,....Astragfirullah

4 comments:

suezen said...

astaghfirullah

Mama AF said...

garang la awk ni :P

insan biasa said...

xbaik marah2.. tawakal dan sabar.. pasti ada hikmah di sebaliknya..

mell said...

hahahha.. awak nak puitis eh.. silekan.. :)

bang, tu la hidup.. mesti ade lalat.. tungau.. segale mcm