Menulis

Mood : Rajin menulis kembali
Ada manusia bijak berkata2
Ada manusia cuba berkata2
Ada manusia mahu berkata2
tapi kebanyakan mereka hanya malu untuk berkata
hari ini aku ingin menulis
menulis tentang cinta
kerana aku cintakan penulisan

Aku suka menulis
aku suka bermonolog sendirian
padahal aku ambil jurusan sains
padahal aku sambung jurusan komputer
sedangkan aku bekerja dengan mendesign

tapi bagaimana
bila hati terkenang
bila minda melayang
bila telinga terngiang
akan kasih
akan cinta
yang teramat ku sayang...
sayang..
jikalau dirimu sedang membaca
ketahuila syg
dirimula sebaik diriku
jangan sekalipun berpaling dariku
bersama kita merenung akan masa depan
yang sedang kita gapai
jangan lepaskan genggamanmu
akan kasih..cinta..sayang
yang bersama kita bina

simple word hard to say
"I LOVE YOU!"